Integratie communicatie en communicatiemiddelen

Wat gebruik jij allemaal om te communiceren? Je belt, smst, whatsappt en je stuurt e-mails. Misschien gebruik je ook nog Facebook, Twitter of Google Plus. Allemaal erg handig, maar soms wil je de dingen centraal houden en is het noodzakelijk dat dingen ook makkelijk terug zijn te vinden.

Dit is natuurlijk vooral nodig binnen een professionele organisatie. Enerzijds wil je dat al je medewerkers elkaar makkelijk kunnen bereiken, anderzijds wil je ook een veilige omgeving waarin mensen handig kennis met elkaar kunnen delen en organiseren, zoals bestanden, document foto’s, video’s.

Het platform van the Cloud Company probeert dit probleem op te lossen door een online omgeving te bieden die deze integratie mogelijk maakt. Je kunt korte status berichten sturen om even snel iets te delen met je collega’s, maar je kunt ook een blog artikel schrijven of samen een wiki samenstellen met bijvoorbeeld belangrijke kennis binnen je afdeling. Ook kun je reageren op elkaars activiteiten en snel een overzicht krijgen van wat er gebeurd op het platform. Zo is de communicatie niet alleen eenvoudig, maar bovenal centraal zodat er één startplek is waar vandaan mensen elkaar kunnen bereiken. Nieuwsgierig? Kijk hier voor alle mogelijkheden van het platform.

 

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>