Logo The Cloud Company

Avro

Voortdurende veranderingen in de mediawereld zijn belangrijke redenen voor omroepen om (nog meer) cross-mediaal te gaan werken.

De AVRO ging daar ook mee aan de slag, en wilde meer awareness en draagvlak creëren voor cross-mediaal werken binnen de organisatie. Daarnaast wilden zij medewerkers samenbrengen om nieuwe cross-mediale producten te creëren en realiseren. Hiervoor hebben zij de hulp van The Cloud Company ingeschakeld. Het doel: 200 werknemers te betrekken en samenbrengen op een online leertraject.

Speciaal voor dit project heeft The Cloud Company een op maat gemaakt e-learning traject uitgezet. Via de online leeromgeving konden de deelnemers gedurende drie weken experts uit diverse gebieden (crossmedia, marketing, reclame, print, broadcast) consulteren voor feedback op hun project. Door te kiezen voor een interdisciplinaire samenstelling van de learning groepen, ontstond er een brede verbinding tussen alle afdelingen binnen de organisatie. 

De deelnemers zijn gedurende de opleiding maximaal uitgedaagd om aan de slag te gaan met uiteenlopende media, onder andere door middel van wedstrijden. Dit resulteerde in meerdere cross-mediale programma’s van ‘verbazingwekkende kwaliteit.‘, aldus de directie.

Benieuwd wat The Cloud Company voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag een gratis intake gesprek aan!