Logo The Cloud Company

knab bank

Veel call centers hebben te maken met een hoge doorlooptijd van hun medewerkers. Zo ook het call center van de knab bank. Zij gingen de uitdaging aan en stonden ervoor open om op een innovatieve en creatieve manier de doorlooptijd te verlagen.

The Cloud Company heeft in samenwerking met het gamification bureau Engage-IT, een platform ontwikkeld waarop efficiency verhogend werken centraal staat. Door middel van speciale gamification worden de call center medewerkers nu gemotiveerd om hun prestaties te verbeteren. 

Daarnaast wordt ook de inhoudelijke kennis van de medewerker van het contact center van de knab bank versterkt. Door al deze elementen krijgen zij gedurende hun loopbaan voortdurend positieve feedback op hun werkzaamheden, wat een motiverende werking heeft. Daarnaast fungeert het platform als kennis-databank en worden werknemers dankzij speciale functies doorlopend opgeleid en getoetst op hun kennis.

Het kennissysteem van Qollap is geïntegreerd op het gamification platform. Het is een uitdagend en veelomvattend project met elementen als trainingsschema’s, salarisverhogingen, een innovatieve kennisbank en natuurlijk verhoging van prestaties. 

Benieuwd wat The Cloud Company voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag een gratis intake gesprek aan!